בלוג הריהוט של ישראל שולחנות אוכל שולחן האוכל הנכון עבור הבית שלך

שולחן האוכל הנכון עבור הבית שלך

שולחנות אוכל

שולחנות אוכל מגיעים במגוון עיצובים, צבעים וחומרים. טבלאות אלה קלות לטיפול, עמידות ויפות. לעץ יש וריאציות רבות בתבואה ובעומק שלו, כך שכל שולחן הוא ייחודי. עם זאת, שולחנות אלה חייבים להיות מוגנים מפני לחות, אשר יכול להזיק להם. אז, איך אתה בוחר את השולחן הנכון עבור הבית שלך?

האם אפשר לקנות שולחנות אוכל באינטרנט?

אתה יכול לקנות שולחנות אוכל באינטרנט, אך ייתכן שאתה תוהה היכן למצוא את הטובים ביותר. אפשרות אחת היא בתוך מזג האוויר, חנות רהיטים מקוונת המתמקדת בבקרת איכות ושקיפות. הם מוכרים שולחנות וכיסאות חדר אוכל עם עיצובים ייחודיים, כגון ערכת שולחן אוכל דקוטה. את שולחן תכונות מלוטש אמצע המאה מודרני עיצוב וארבעה שיק כיסאות עם פחם ריפוד ונוח ריפוד.

לפני הקנייה, תחילה עליך לקבוע היכן ברצונך למקם אותו. שולחן אוכל הוא רהיט גדול, אז אתה צריך להיות בטוח שהוא מתאים היטב לפינת האוכל שלך. למדוד את החלל סביבו, ולהשאיר שלושה מטרים של מקום כיסאות. לאחר מכן, הפחת מטר וחצי מהמידות האלה, ותקבל את גודל היעד שלך.

האם שולחנות אוכל מגיעים בעיצובים שונים?

יש מגוון של עיצובים שונים זמינים עבורשולחנות אוכל. חלק סגנונות אלה בהשראת תקופות שונות של ההיסטוריה רהיטים יכול להיות בחירה מצוינת אם אתה מנסה להתאים את חדר האוכל שלך לסגנון של חלקים אחרים בבית שלך. עיצוב האומנות והמלאכה, למשל, פופולרי בימינו וקיבל השראה מיצירותיו של האמן וויליאם מוריס. הוא כולל עיצוב פשוט ותועלתני והוא עשוי בדרך כלל מעץ כהה. סוג זה של עיצוב הוא בטוח קלאסי, ואת הקצוות הם לעתים קרובות מעוקל או מרובע.

צורת השולחן ממלאת תפקיד חשוב גם בבחירת סוג שולחן האוכל הנכון. הצורות הנפוצות ביותר הן מרובע מלבני, אבל אתה יכול גם לבחור שולחן סגלגל. עם זאת, אם אתה עובד עם שטח קטן, אז עיצוב מרובע עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר שלך. שולחנות אלה הם פונקציונליים וקלים למקום בחדר קטן. חלקם עשויים להיות ניתנים להארכה, כך שתוכלו לקבל שולחן ארוך יותר במידת הצורך.

שיקול נוסף הוא החומר של השולחן. אם יש לכם חדר אוכל מפואר, משטחי שיש או אבן ישפרו את עיצוב החדר. הוא גם עמיד בפני שריטות. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות משתלמת יותר, תוכלו לבחור שולחנות למינציה. שולחנות אלה יכולים להתבצע מתוך שכבות שונות של חומרים שיכולים להתאים לכל סגנון או טעם. בנוסף עץ ואבן, אתה יכול גם למצוא שולחנות עשויים פוליוויניל כלוריד או מלמין השפעה גבוהה.

כיצד לבחור את שולחן האוכל הנכון בשבילך?

בעת בחירת הטבלה הנכונה, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. אחד השיקולים החשובים ביותר הוא גודל. שולחן האוכל צריך להיות לפחות 42-48 אינץ ' מקצוות הרהיטים הסמוכים, כדי לספק מספיק מקום לאנשים לשבת ולהסתובב בנוחות. כמו כן, וודאו כי הגובה מתאים לכמות התאורה והעיצוב בחדר.

שנית, גודל השולחן צריך להתאים לגודל חדר האוכל שלך. אתה צריך לקחת את המידות שלך, כך שאתה יכול לדמיין איך זה יתאים בחדר האוכל שלך. כמו כן, ודא כי הוא גדול מספיק כדי להכיל מגוון רחב של כיסאות. בנוסף, זכור לחשוב היכן תאחסן עלי הארכה, אם בכלל.

לבסוף, נגרות השולחן צריך להיות מוצק מצויד היטב. עץ המחובר לעץ הוא יציב מאוד, אך אם אתה מבחין בפערים שבהם הרגליים מצטרפות לשולחן, השולחן עשוי להיות דקיק ומתנדנד. נגרות טובה יותר פירושה שולחן באיכות גבוהה יותר, שיימשך זמן רב.

צורת שולחן האוכל חשובה גם כן. שולחן מלבני אידיאלי לחדר אוכל קטן, ואילו שולחן עגול יעניק לחדר שלכם תחושה אינטימית יותר. ניתן להשתמש בשולחן עגול בסלון קונספט פתוח או במטבח.