בלוג הריהוט של ישראל פינת אוכל פינת אוכל קטנה-מה צריך לדעת?

פינת אוכל קטנה-מה צריך לדעת?


בין אם אתה גר בחלל קטן או פשוט יש לך פינת אוכל קטנה, יש כמה דברים חשובים שאתה צריך לדעת. במאמר זה אתמקד כיצד לגרום לפינת אוכל קטנה לעבוד.

מהי פינת אוכל קטנה?


למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לעצב ולקשט פינת אוכל קטנה כדי לגרום לה להרגיש גדולה יותר ממה שהיא באמת. בין אם יש לכם מטבח צפוף או חדר אוכל משפחתי גדול, ישנם טריקים רבים של המסחר שיעזרו למקסם את השטח שיש לכם.

צבע נועז על קיר אחד יכול לגרום לחדר להיראות גדול יותר. זה גם יכול להגדיר את פינת האוכל, מה שהופך אותו למקום טוב יותר לבלות זמן ולאסוף לארוחות. יצירת אמנות קיר המשקפת את האישיות שלך היא המגע המושלם.

חדר קטן יכול להיראות גדול עם נברשת טובה. נסה משהו שתלוי בערך 30-32 אינץ ' מעל השולחן.

כוננית גדולה ופונקציונלית יכולה גם להצהיר. זה יכול להכפיל כיחידת אחסון לספרי בישול ופריטים משעשעים אחרים. זה יכול להיות צמוד לקיר או יכול להיות עיצוב עצמאי, ממוסגר דק המאפשר לך לראות את הקיר דרך הארון.

לרוב, הדרך היחידה להגביר באמת את גורם האומף בפינת אוכל קטנה היא לשלב בין הפונקציונלי והאסתטי. זה יכול להיות מושגת על ידי בחירת רהיטים דומים בסגנון. אתה יכול גם לארגן מחדש רהיטים קיימים כדי ליצור אזורים חדשים.

ניתן להשתמש בנברשת, פמוטי קיר ומנורת רצפה לפלח פונקציות שונות של החדר.

החשיבות של פינת אוכל טובה


לאחר חדר אוכל יכול להיות מתנה משמים, במיוחד אם אתה סוג של אדם מבדר על בסיס קבוע. עם זאת, המשימה של למעשה להרכיב ארוחה יכולה להיות מרתיעה. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להפיק את המרב מחלל האוכל שלך. מריהוט בקנה מידה קטן לתאורה המושכת את העין, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לחדד את האנקי-דורי שלך.

בתור התחלה, אתה לא יכול להשתבש עם שולחן עגול. למעשה, זה כנראה פריט הרהיטים החשוב ביותר בבית שלך. עבור רומן רשמי יותר, אתה יכול לבחור שולחן ארוך עם הרבה מקום לרגליים. לחלופין, אתה יכול לשים את הידיים על שולחן אוכל הניתן להרחבה. זה אולי נראה כמו השקעה גדולה בהתחלה, אבל זה יכול להשתלם בסופו של דבר, מכיוון שהוא מספיק תכליתי כדי להכיל גם ארוחות מזדמנות וגם מסיבות ארוחת ערב אלגנטיות כאחד.

בקיצור, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שחדר אוכל הוא יותר ממקום לאכול בו, הוא גם מרכז חברתי בו תוכלו לבדר חברים ובני משפחה. קיום פינת אוכל מעוצבת יכול להיות מדליק מרכזי, אך מומלץ לתקן את הדברים בפעם הראשונה. ועם הריהוט הנכון ותוכנית רצפה מתוכננת היטב, אתה יכול להיות בטוח שכולם יהיו מאושרים ומבדרים.

מה הופך פינת אוכל קטנה וטובה למיוחדת


בחירת הריהוט הנכון עבור חדר האוכל הקטן שלך יעזור לו להשתלב עם שאר הבית שלך. שימוש בבחירות חכמות יכול גם להקל על ארוחה עם חברים ובני משפחה.

שולחן עגול אידיאלי לחדר אוכל קטן. אלה מתמרנים בקלות סביב חללים צמודים וניתן להחביא אותם על קיר לחדר נוסף בעת הצורך. ניתן להשתמש בכיסאות בסגנון לואי גם עם שולחן עגול. אלה יכולים להיות לבושים עם כריות נוחות.

אפשרות נהדרת נוספת לחלל קטן היא להשתמש בשולחן בסגנון הכן. אלה מספקים את שטח הפנים ביותר עם טביעת הרגל הקטנה ביותר. סגנון זה מאפשר גם עומס חזותי מינימלי.

נברשת אטרקטיבית יכולה להיות תוספת נהדרת לפינת אוכל קטנה. עדיף לבחור אחד שתלוי בערך 30-32 אינץ ' מעל השולחן. זה יאפשר לאור טבעי לסנן ולגרום לחדר להיראות בהיר יותר. עדיף גם ללכת עם זכוכית ולא עם אורות תליון מוצלים.

קיר תכונה יכול גם להוסיף השפעה על חלל אוכל קטן. קיר כהה יכול לגרום לחדר להרגיש גדול יותר, ואילו קיר צבעוני יכול להוסיף אופי.

מרכז פשוט של פרחים יכול לעשות פלאים עבור פינת אוכל קטנה. חשוב לבחור בעיצוב פרחוני שאין לו דפוס מוקפד מדי.